UCS Bulgaria КЛЮЧОВО РЕШЕНИЕ ЗА ВАШИЯ БИЗНЕС
ЗА КОМПАНИЯТА СЕРВИЗ И ПОДДРЪЖКА НАШИТЕ КЛИЕНТИ НАШИТЕ КООРДИНАТИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ОБОРУДВАНЕ
Софтуер за управление на хотел Софтуер за управление на ресторант Софтуер за управление на кинотеатри Софтуер за доставка на готова продукция Софтуер за управление на склад видео-презентации на програмни продукти

Някои от задаваните въпроси от нашите клиенти:

Системата ще забави ли обслужването в ресторанта?

Не. Дори ще ускори обслужването на вашите клиенти. Нееднократно сме забелязвали, че работата със специализирана ПОС клавиатура или ТС увеличава няколкократно скоростта на въвеждане на поръчките в системата, в резултат на което клиентът получава по-бързо поръчката си. Монтирането на ПОС сървиз-принтери в кухнята и в бара също намалява времето на обслужването, тъй като поръчката след въвеждане на ПОС терминала автоматично се разпределя съответно към бар или кухня.

Търся компютърна система за ресторант. Открих, че на пазара има много системи. С какво вашата система е по-добра?

Разликата между нашата система и подобните предлагани на пазара системи е доста голяма и затова ние ви съветваме да се запознаете добре с другите предлагани системи, след което ви каним да ни посетите и заедно с вас да обсъдим разликите във възможностите и предлаганите от нашата система решения. Нашата практика показва, че повечето клиенти, постъпили по този начин са избрали сътрудничеството с нас.

Каква поддръжка на системата предлагате?

Ние предлагаме много гъвкави варианти на поддръжка. Естествено и варианта на поддръжка 24 часа на ден, 7 дни в седмицата. Времето за реакция е съвместно договорено в зависимост от вашите нужди. На някои от обектите при желание на клиента (например извън София и Варна) осъществяваме поддръжка по отдалечен достъп до сървъра на ресторанта. В такъв случай не се налага посещението от наш специалист на място.

Ако ми се развали принтера в кухнята в пиков момент, има ли някакво решение на този проблем?

С нашата система вие за секунди можете да пренасочите печата на друг принтер, така че да отстраните проблема.

При спиране на тока, системата може ли да загуби данни?

Ние Ви препоръчваме използването на UPS , не на всеки ПОС терминал, а само на сървъра с базата данни. От нашия опит досега сме имали случаи с развалени бази данни, поради спиране на тока, но никога не се е случвала загуба на информация.

Какъв е животът на Touch Screen POS терминала?

Трудно е да се каже каква е експлотационната продължителност на Touch Screen POS терминалите, но предлаганите от нас са специализирани за натоварена работа и в тежки условия. Качеството им е сертифицирано по ISO 9002 . Ние предлагаме POS терминали, които са с алуминиев корпус и максимално защитени от такива външни фактори като поливане, удар, и т.н. За последните 3 години имаме внедрени над 60 Touch Screen POS терминали, от които дефект са дали само 3 броя вследствие на токови удали или неправилна експлоатация.

Ако си избера Touch Screen монитор, може ли да се върже към обикновен персонален компютър и да стане касов терминал?

Да, това е възможно, с помощта на нашите специалисти.

Мога ли да проверявам оборота си през GSM ?

Да, ние предлагаме GSM мониторинг. При желание можете да ни посетите, за да Ви демонстрираме тази услуга.

Имате ли интернет базирани програми и какви са те?

Предлагаме различни приложения, както за хотели, така и за ресторанти. Повечето от тях се използват за отдалечен контрол. В зависимост от ресторанта или веригата ресторанти бихме могли да Ви предложим различни решения.

За колко време ще се обучи моя персонал да работи на вашата система?

Обслужващият персонал се обучава буквално преди отварянето на заведението, което позволява лесния за усвояване интерфейс на програмата. За по-висшето звено задължителни са базови познания на Windows . Стандартните часове за обучение на ресторантската и хотелиерската част са 20 часа за всяка част, които са напълно достатъчни за пълноценното усвояване на спецификата на работа с програмата на всички длъжности от управленческия състав. Предлагаме и допълнителни подробни ръководства по експлоатация на системата, за всеки наш модул.

Какви са първите стъпки, ако избера вашата система, за нейното внедряване?

Ние Ви съветваме да започнете със съставянето на меню, в случай че нямате готово до момента, списък на продуктите, списък на контрагентите (не е задължително), калкулационни и технологични карти на ястията от менюто. За хотелите: списък с предлаганите услуги, списък на фонд стаи, особености на стаите, меню мини-бар (ако има такъв), тарифни пакети, подписани договори с туроператори и с туристически фирми, ако има такива.

Бих искал да автоматизирам моята лятна градина, какъв POS терминал бихте ми препоръчали?

В случай, че лятната Ви градина е закрита, Ви предлагаме стандартен POS терминал (Виж R - Keeper – Оборудване – Станция на сервитьора). Или при вариант на открито Ви предлагаме джобният компютър тип " Pocket PC " с "мини" версията на R - Keeper .

Мога ли да сложа повече от един принтер в кухнята?

Да, даже при големи ресторанти това се препоръчва. Сървиз-печата се разделя и изпраща в различните помещения на кухнята, като: Топла кухня, Студена кухня, Барбекю и др.

Виждал съм, че е модерно да се издават сметки на фирмени бланки на ресторанта? Какво е необходимо за това?

За да можете да издавате сметки на фирмена бланка на Вашето заведение е необходимо да си закупите бланков принтер, например Star Micronics SP 298 или Epson TM 295 .

Колко струва вашата система?

Цената на системата зависи от работните места в ресторант или хотел, вида хардуер и модулите избрани от Вас. За подробна оферта и повече информация Ви каним в нашия офис.

Ако не закупя от вас техниката, а имам налична, възможно ли е да ползвам вашия софтуер?

Да, възможно е. Необходим е преглед на притежаваната от Вас техника от наш специалист. Ако по някаква причина техниката Ви не отговаря напълно на изискванията на системата, нашите специалисти ще се постараят да добавят допълнителни необходими компоненти към нея, с цел използването и.

Колко и какви видове Touch Screen терминали предлагате?

Предлагаме два вида Touch Screen монитори и три вида Touch Screen POS терминали, които се отличават по своя дизайн и могат да бъдат поръчани от Вас с различни допълнителни компоненти, такива като дисплей на клиента и др.

Защитена ли е информацията в програмата, и как?

Естествено информацията в системата е защитена от неправомерен достъп със съвременни технологии в програмирането.

Какъв тип заведения могат да бъдат автоматизирани с вашата система? Аз се интересувам за казино.

Компанията UCS е лидер по производството на програмно оборудване за автоматизацията на ресторанти, кафета, барове, дискотеки, развлекателни комплекси, аквапаркове, билярдни клубове, боулинг зали, хотели, заведения за бързо хранене, заведения за доставка на собствена продукция, сладкарници, казина, вериги  ресторанти, клубове и кинотеатри.

Кои точки за продажба можете да автоматизирате в хотел?

Всички възможни места за продажба на територията на хотела, като магазини, ресторанти, барове, летни градини. Възможностите на системата в това направление са неограничени.

Бих искал да следя работното време на персонала си? Какво бихте предложили?

Системата ни за планиране и отчитане на работното време на персонала UCS Timekeeper (Виж - Други Програми - Timekeeper ).

Нашия ресторант предлага доставки по домовете. Имате ли подобен софтуер?

Специално за такива услуги ние предлагаме модул Delivery , с помощта на който ще имате база данни с адресите на Вашите клиенти, поръчките, които са извършени, ще контролирате времето на доставка и ще можете да използвате много други полезни функции на даденото приложение.

Как да контролирам наливната бира в моя ресторант?

Възможно е да се инсталира датчик на крана на наливната бира, и с негова помощ да се осъществява пълен контрол върху продажбата на наливна бира. Системата R - Keeper поддържа и работа с кафе машини с вграден интерфейс RS 232 с помощта на който се контролира продажбата на кафе продуктите.

За работа с вашата система, като управител колко време трябва да отделям на ден?

Не повече от час, в който е необходимо да анализирате работата от предишния ден и да въведете приходните си документи за деня. Ако се налага да бъдат направени някакви корекции върху вече въведените данни, това ще Ви отнеме не повече от допълнителен половин час. В процеса на постоянна работа със системата Вие ще придобиете цялостно разбиране на програмата, което ще Ви позволява бързо и ефективно да решавате предстоящите Ви за деня задачи.

Повишава ли се качеството на обслужването, ако избера вашата система?

Да започнем от това, че с нашата система чувствително се улеснява и ускорява процеса на изпращане на поръчката на клиента от сервитьора към бара или към кухнята. Следователно сервитьора не губи време за осъществяването на тези рутинни и важни операции, което позволява да концентрира своето внимание и време за обслужване на клиентите.

Колко минути са необходими за регистрацията на един човек от рецепцията?

При използване на функцията "Бързо настаняване" регистрацията в системата се извършва за секунди.

Масово се появиха клубни карти, по магазини, ресторанти, бензиностанции. Вие предлагате ли нещо подобно?

В качеството на допълнителен модул към програмата R - Keeper предлагаме системата Pay - Cards , с много възможности за запазване на постоянните и привличане на нови клиенти.

Къде мога да си поръчам да ми бъдат изработени фирмени клубни карти на моя ресторант?

Ние предлагаме тази услуга, както и разработка на дизайн.

Фотогалерия
Софтуер за ресторант и хотел
поща

Ltd. 2004
Софтуер и хардуер за ресторанти и хотели
София, кв. Лозенец, ул. Якубица №13-15