UCS Bulgaria КЛЮЧОВО РЕШЕНИЕ ЗА ВАШИЯ БИЗНЕС
ЗА КОМПАНИЯТА СЕРВИЗ И ПОДДРЪЖКА НАШИТЕ КЛИЕНТИ НАШИТЕ КООРДИНАТИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ОБОРУДВАНЕ
Софтуер за управление на хотел Софтуер за управление на ресторант Софтуер за управление на кинотеатри Софтуер за доставка на готова продукция Софтуер за управление на склад видео-презентации на програмни продукти

Ново решение за автоматизация на фитнес и СПА центрове

Фирма UCS предлага ново решение, предназначено за автоматизиране дейността на СПА центрове, фитнес клубове, ледени пързалки или аквапаркове - UCS-Абонамент. Новата система може да бъде прилагана както самостоятелно, така и в комплект със системата за автоматизиране дейността на хотели - Shelter.

Програмата предлага следните възможности за:
Фитнес клубове, СПА центрове:

1. Ограничаване правата на потребителите за достъп до програмата чрез създаване на роли
2. Възможност за резервиране на мероприятия за определена дата и час.
3. Регистриране на клиентите в програмата и запазване на информацията с техните данни. Прозорец с настройки за запазване на допълнителна информация .
4. Контрол на броя на средствата за баланс. Кредитна и депозитна схеми за работа с клиенти. Гъвкава система с настройки за отстъпки.
5. Планиране на заданията: разписание на треньорите, разписание на груповите и индивидуални мероприятия, автоматично разпределение на заниманията по закупени от клиента абонаменти. Бързо търсене на отделно мероприятие по специалист, час, дата, клиент.
6. Начисляване на проценти на специалистите за извършени от тях мероприятия. Контрол на изплатените средства.
7. Гъвкава система за настройка на тарифите при посещенията във фитнес – клуба. Посекундна, поминутна, почасова тарификация. Настройка на всяка тарифа, съгласно изискванията и желанията на клиента. Автоматично създаване на мероприятия по продаден абонамент.
8. Автоматично ежедневно запазване на базата.
9. Връзка с външни програми: ресторантски, складови и др.
10. Поддръжка на различни оборудвания, в т.ч. :
• четци на магнитни карти;
• четци на бар кодове;
• четци на proximity-карти;
• ключалки и турникети;
• web-камера за въвеждане на изображения;
• ККМ (контролно-касови машини - фискални регистратори)
11. Възможност за използване на биометрична идентификация, както за достъп до системата, така и като алтернатива на традиционните клубни карти.
12. Възможност за създаване на единна информационна система за верига от клубове.
13. Контрол на здравословното състояние на клиентите.
14. Връзка със счетоводството.
15. Изработена система за отчети, удобна както за ръководители от средното ниво на управление, така и за висшето ръководство.
16. Регистрация на нов клиент.

Солариуми:

1. Бърза пропусквателна система, не изискваща наличието на регистрационна карта.
2. Наличие на връзка между соларната кабина и програмата Abonementmanager .
3. Клиентът сам контролира началото на сеанса.
4. Приключването на сеанса се извършва автоматично, в зависимост от закупеното от клиента време.
5. Възможност за предварително записване за солариум (резервация).
6. Възможност за продажба на съпътстващи/необходими стоки: шапка, крем и др.

Аквапаркове:

1. Бърза пропусквателна система на входа/изхода, не изискваща регистрационна карта за всеки посетител.
2. Контрол на броя заети шкафчета. Възможност за резервация.
3. Възможност за гъвкава настройка на тарифите, в зависимост от: частта от денонощието, деня от седмицата, времето, прекарано в комплекса, възрастта и др.
4. Възможност за използване на няколко идентификатора едновременно (карта, гривна и др.) Възможност за използване на територията на комплекса на системата "електронен портфейл" .
5. Връзка с външни програми: ресторантски, складови, счетоводни и др.
6. Разграничаване на зоните за отдих на клиента в зависимост от стойността и ограничаване на достъпа с помощта на турникети или други средства и системи за контрол на достъпа.
7. Даване на вещи под наем на клиента ( топки, спасителни пояси, спасителни жилетки и др.). Контрол на броя и времето за използване на отдадените под наем вещи.

Ледени пързалки:

1. Възможност за сформиране на комплект (набор от предмети, притежаващи определени свойства), който ще бъде предоставен на клиента под наем. Комплектът се оформя в зависимост от цвета, размера, формата, ръстът и др.
2. Даването на комплекта на клиента се контролира автоматично в зависимост от физическите му данни: ръст, тегло, размер на обувките и др.
3. Контрол на броя на дадените под наем комплекти и влизащите в него предмети.
4. Възможност за гъвкава настройка на тарифите, в зависимост от: частта от денонощието, деня от седмицата, времето, прекарано на пързалката, възрастта и др. Тарификацията може да бъде посекундна, поминутна, почасова и др.
5. Връзка с турникетите.
6. Обвързване на бар-кода към съответната стока.


Абонемент-Online

Назад

Фотогалерия
Софтуер за ресторант и хотел
поща

Ltd. 2004
Софтуер и хардуер за ресторанти и хотели
София, кв. Лозенец, ул. Якубица №13-15