UCS Bulgaria КЛЮЧОВО РЕШЕНИЕ ЗА ВАШИЯ БИЗНЕС
ЗА КОМПАНИЯТА СЕРВИЗ И ПОДДРЪЖКА НАШИТЕ КЛИЕНТИ НАШИТЕ КООРДИНАТИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ОБОРУДВАНЕ
Софтуер за управление на хотел Софтуер за управление на ресторант Софтуер за управление на кинотеатри Софтуер за доставка на готова продукция Софтуер за управление на склад видео-презентации на програмни продукти

12.02.2014

Технологиите на R-Keeper участват в конкурса Russian Sandwich Awards

Ежегодният конкурс за най-добрите новини, свързани с производителите и доставчиците на хранителни продукти, оборудвания и технологии за обекти за бързо хранене Russian Sandwich Awards, е в рамките на Международното специализирано изложение на фастфууд индустрията, което ще се проведе в Москва от 4 до 6 март 2014 г.

В номинацията «Технология на годината» фирма UCS представя три нови технологии в системата R-Keeper с цел повишаване ефективността на работата на ресторанти за бързо обслужване:

Интерактивен дисплей на купучава

Технологията за управление на втори (клиентски) екран на касовия терминал в системата за автоматизация R-Keeper е отличен маркетингов инструмент за интерактивно общуване с клиентите. Позволява гъвкаво настройване на изведената на клиентския екран информация (съдържание, стойност, изображения на ястията, рекламни клипове), стартиране на показваните сюжети автоматично в зависимост от текущото състояние на поръчката.

Електронни меню-бордове

Новата технология за бързо хранене в системата R-Keeper позволява управление на извежданата на екран информация за ястията (категория, наименование, анимирано изображение /видеоклип/, описание, цена), а също така автоматично променяне на менюто и цените в зависимост от деня от седмицата, времето от деня и др. Поддържат се голям брой екрани.

Технология на обслужване в режим «електронна опашка»

Технологията на електронната опашка в системата за автоматизация R-Keeper решава проблема за оптимизиране на разходите, свързани с организацията на зоната на касите в заведенията за бързо хранене: позволява намаляване на броя каси с 30%, съкращава опашките. Обслужването на клиентите се извършва на 2 етапа: приемане и заплащане на поръчката се извършва на касата, а предоставянето й – в отделен прозорец.

Назад

Фотогалерия
Софтуер за ресторант и хотел
поща

Ltd. 2004
Софтуер и хардуер за ресторанти и хотели
София, кв. Лозенец, ул. Якубица №13-15