UCS Bulgaria КЛЮЧОВО РЕШЕНИЕ ЗА ВАШИЯ БИЗНЕС
ЗА КОМПАНИЯТА СЕРВИЗ И ПОДДРЪЖКА НАШИТЕ КЛИЕНТИ НАШИТЕ КООРДИНАТИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ОБОРУДВАНЕ
Софтуер за управление на хотел Софтуер за управление на ресторант Софтуер за управление на кинотеатри Софтуер за доставка на готова продукция Софтуер за управление на склад видео-презентации на програмни продукти

02.04.2014



Анализ на продажбите и АВС-анализ на ястията - нагледно и просто

В програмата StoreHouse са обновени помощните програми за аналитични отчети «Анализ на продажбите» и «ABC-анализ на ястията». Новите отчети са по-нагледни и улесняват собствениците и управителите на заведенията за обществено хранене при вземането на управленски решения, насочени към увеличаване доходите на ресторантите. Отчетите «Анализ на продажбите» и «ABC-анализ на ястията» са удобни аналитични инструменти за оптимизиране на менюто и ценообразуването, дават възможността да се направи оценка на търсенето на отделните ястия, както и необходимостта от коригиране на цените им. Отчетите помагат и при вземането на решения, свързани с провеждане на маркетингови акции.
Пример на отчет «Анализ на продажбите»


  • Код – Код на ястие

  • Наименование – наименование на ястие

  • Мерна ед. – единица за измерване

  • Количество – количество реализирани порции ястия

  • Оборот – сумите от продажбите с включени отстъпки и надценки

  • Себестойност – себестойност на всички реализирани порции ястия

  • Себестойност 1 – себестойност на една порция

  • % Надценка – процент на надценка

  • Фудкост – аналитичен показател. Съотношението на себестойността към продажната цена на ястието

  • Марж – разлика между продажната цена и себестойността

  • Продажна цена – продажната цена на една порция


  • Отчетът се сортира по всяка от колоните на таблицата, както от по-голямо към по-малко, така и обратно.
    Пример на отчет «ABC-анализ на ястията»

  • Код – Код на ястие

  • Наименование – наименование на ястие

  • Мерна ед. – единица за измерване

  • Количество – количество реализирани порции ястия

  • Оборот – сумите от продажбите с включени отстъпки и надценки

  • Марж – разлика между продажната цена и себестойността

  • Продажна цена – продажната цена на една порция

  • Промените са достъпни от версия StoreHouse 4.94.

    Назад

    Фотогалерия
    Софтуер за ресторант и хотел
    поща

    Ltd. 2004
    Софтуер и хардуер за ресторанти и хотели
    София, кв. Лозенец, ул. Якубица №13-15