UCS Bulgaria КЛЮЧОВО РЕШЕНИЕ ЗА ВАШИЯ БИЗНЕС
ЗА КОМПАНИЯТА СЕРВИЗ И ПОДДРЪЖКА НАШИТЕ КЛИЕНТИ НАШИТЕ КООРДИНАТИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ОБОРУДВАНЕ
Софтуер за управление на хотел Софтуер за управление на ресторант Софтуер за управление на кинотеатри Софтуер за доставка на готова продукция Софтуер за управление на склад видео-презентации на програмни продукти

21.01.2015

Фирма UCS обобщи резултатите от работата си за 2014 година !

Фирма UCS направи обзор на работата си за изминалата 2014 година.

Резултати от продажби

За 2014 г. софтуерните продукти на фирмата са внедрени в 5116 обекта от отраслите за обществено хранене, обекти за настаняване, спортни и развлекателни комплекси и др.

R-KEEPER - Автоматизиране на ресторанти, барове, кафенета, магазини и др.


R-keeper

През 2014 г. са реализирани инсталации на 4637 ресторанта. В сравнение с 2013 г., продажбите на софтуерната система R-KEEPER са се увеличили с 4 %. Общият брой ресторанти към края на 2014 г. наброява 36333.

SHELTER - Автоматизиране на обекти за настаняване


SHELTER

През 2014 г. са автоматизирани 164 хотела. Общият брой инсталации е 1030. В сравнение с 2013 г., продажбите на софтуерната система са се увеличили с 20%.

АБОНЕМЕНТ - Автоматизиране на фитнес клубове, СПА центрове, спортно-оздравителни комплекси и др.


ABONEMENT

През 2014 г. са автоматизирани 95 обекта. Общият брой инсталации наброява 361. В сравнение с 2013 г., продажбите на системата са се увеличили с 22%.

UCS-Премьера - Автоматизиране на билетни каси на кина, театри и др.


PREMIERA

През 2014 г. са реализирани автоматизации на 129 кина и театри. Общият брой на инсталациите е 939.

GAME-KEEPER - Автоматизиране на игрални и детски развлекателни центрове


GAMEKEEPER

През 2014 г. системата е била инсталирана в 91 детски развлекателни центрове. Общият брой инсталации е 679.

Главни събития

През 2014 г. започна работа дилър на фирма UCS в Сингапур.

Беше открито представителство в Монголия.

Географията на внедряванията обхваща вече 46 страни от Европа, Азия, Африка.

През 2014 г. фирмата продължи развитието и усъвършенстването на софтуерните си продукти.

За удобство на работата на касиерите на ресторантите бе пуснат в употреба нов дизайн на интерфейса на касовия терминал на R-Keeper V7 в два базови варианта, отговарящ на съвременните ергономични изисквания.

За обектите за бързо хранене бе развита технологията на електронни меню-бордове в системата R-Keeper. Тази технология може да бъде използвана не само от големите вериги, но и от единичните ресторанти за бързо хранене или неголемите вериги Fastfood. Системата R-Keeper предлага на ресторантите безплатно три типови дизайна и множество вградени допълнителни ефекти, с помощта на които те могат самостоятелно да оформят индивидуално меню за меню-бордове.

За концептуалните ресторанти бе разработена технологията «Електронен сервиз-печат», като алтернатива на сервизните принтери. Като смяна на пейджърите бе внедрена новата технология за предаване съобщения на сервитьорите на базата на бюджетните модели смартфони под ОС Android, която позволи прилагането на съвременен формат на прием с помощта на гласови SMS чрез Bluetoth слушалки.

За повишаване ефективността на инвентаризация в ресторанта бе пуснато новото приложение «Мобилна инвентаризация» към системата за складов отчет StoreHouse – за провеждане на инвентаризация с използване на мобилни терминали за сумиране на данните. В програмата StoreHouse са обновени помощните компютърни програми за аналитични отчети «Анализ на продажбите» и «ABC-анализ на ястия». Новите отчети са по-нагледни и позволяват бързо и лесно вземане на необходимите управленски решения, насочени към увеличаване доходите на ресторанта.

През 2014 г. със софтуерната систем R-Keeper започнаха работа около 100 нови вериги ресторанти, отворили по три и повече ресторанта през тази година, в това число верига кафенета PopBar (Русия), верига кафе-сладкарници Papaya (България), верига Golden Gate Group (Виетнам) и много други.

Сред най-значимите проекти за 2014 г. е участието в автоматизирането на различни обекти от инфраструктурата за обществено хранене по време на провеждането на Зимните Олимпийски Игри от серията «Формула-1» в г. Сочи.

2014 година отбеляза значителен ръст и в продажбите на софтуерните продукти Shelter и Абонемент.

Софтуерната програмата Shelter V2 заема все по-голямо място на пазара. Сред нашите клиенти са хотели, хостели, пансиони и санаториуми. За мини-хотелите, не изискващи използването на всички опции на Shelter V2, бе пусната специална версия на програмата - Shelter Light, позволяваща на хотелите с неголеми разходи за системата да работят успешно и ефективно.

Софтуерната програма Абонемент също завоюва успешно пазара. Сред нашите нови клиенти през 2014 г. са фитнес-клубове, оздравителни комплекси, басейни, СПА-центрове.

През 2014 г. софтуерната програма UCS-Премьера потвърди статута си на лидер в областта на автоматизирането на кина и театри. Нашата билетна система започна активно да работи на нови пазари. Като пример - през 2014 г. бяха автоматизирани 25 от най-популярните музеи в Москва. Активно се развиват и новите технологични решения. В Московския Зоопарк бяха инсталирани автоматични терминали с прием на банкови карти по технологията PayPass. Фирма UCS подписа договор с фирма «Премьера Лайт», която съвместно с фирма Яндекс безплатно инсталира в кина и театри системата за преминаване Smartpass.

Като крупни проекти на 2014 г., на базата на софтуерния продукт Game-Keeper, могат да бъдат посочени «Сочи Парк» – руският «Дисниленд», огромният развлекателен комплекс «Горки Город», недалече от Красна Поляна и др. Интересни проекти бяха реализирани и извън Русия, като например най-големият развлекателен парк в Азърбайджан «Planet Quba», който бе открит на територията на хотелския комплекс «Rixos Quba Azerbaijan», и др.

През 2014 г. значително бяха разширени основните функции на софтуерната система Game-Keeper в частта й за управление на абонаменти, пакети услуги и тарификация. Бе внедрен маркетинговият инструмент за управление на провежданите акции – разпращане на Sms-и и E-mail-и на клиентите с последващ контрол и анализ на резултатите. Основна насока за развитието на отчетността стана анализът. Системата позволява не само получаването на финансова и статистическа информация за работата, но и, анализирайки данните, получаването на рекомендации за управлението и оптимизирането на ценовата политика, настройката на маркетинговите акции, функционирането на магазини за награди и др.

Назад

Фотогалерия
Софтуер за ресторант и хотел
поща

Ltd. 2004
Софтуер и хардуер за ресторанти и хотели
София, кв. Лозенец, ул. Якубица №13-15