UCS Bulgaria КЛЮЧОВО РЕШЕНИЕ ЗА ВАШИЯ БИЗНЕС
ЗА КОМПАНИЯТА СЕРВИЗ И ПОДДРЪЖКА НАШИТЕ КЛИЕНТИ НАШИТЕ КООРДИНАТИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ОБОРУДВАНЕ
Софтуер за управление на хотел Софтуер за управление на ресторант Софтуер за управление на кинотеатри Софтуер за доставка на готова продукция Софтуер за управление на склад видео-презентации на програмни продукти

20.08.2012

Нов програмен модул за резервиране на маси, предназначен за потребителите на системата R-Keeper V7

Модулът за резервиране на маси е приложение към системата за автоматизация R-Keeper V 7 и е предназначен за работа на терминали със сензорни екрани.

Приложението за резервиране на маси в програмата R-Keeper V7 е предназначено за контрол и управление на масите в ресторанта и дава възможност на администраторите или управителите да приемат поръчки за резервиране, да водят отчет на резервираните маси, а също така и да контролират настаняването на клиентите, които са без предварителна резервация.

,

Програмата има опростен и интуитивен потребителски интерфейс с удобен календар и график. Тя оперира с плана на залата, оформен в мениджърската част на R-Keeper и дава възможност на оператора да избира масите по необходимите параметри, отчитайки не само броя места на масата, но и други важни фактори, като например: маса за пушачи, маса за непушачи, маса с WiFi, маса с ел.извод, маса до прозореца и т.н. При резервиране на маса за определен брой клиенти системата автоматично, на база статистическите данни, изчислява продължителността на времето, през което масата ще бъде заета, и съответно не я включва в предлаганите свободни маси при следваща резервация, докато тази маса не бъде освободена или не бъде премахната резервацията. Също така системата позволява да се извършва автоматично изпращане на SMS-и на клиентите, с които им се съобщава, че масата вече е свободна. Това е необходимо в случаите, в които клиентът е пристигнал в ресторанта в момент, когато всички маси са заети, и е решил да изчака, докато се освободи подходяща маса.

Използването на модула за резервиране на маси дава възможност на собствениците на ресторанти за повишаване оперативността на работата на персонала, за увеличаване посещаемостта, и като цяло влияе положително на имиджа на ресторанта и нивото на лоялност на клиентите.

Назад

Фотогалерия
Софтуер за ресторант и хотел
поща

Ltd. 2004
Софтуер и хардуер за ресторанти и хотели
София, кв. Лозенец, ул. Якубица №13-15