UCS Bulgaria КЛЮЧОВО РЕШЕНИЕ ЗА ВАШИЯ БИЗНЕС
ЗА КОМПАНИЯТА СЕРВИЗ И ПОДДРЪЖКА НАШИТЕ КЛИЕНТИ НАШИТЕ КООРДИНАТИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ОБОРУДВАНЕ
Софтуер за управление на хотел Софтуер за управление на ресторант Софтуер за управление на кинотеатри Софтуер за доставка на готова продукция Софтуер за управление на склад видео-презентации на програмни продукти

15.10.2012

Автоматизация на формат drive-thru fast-food в системата  R-Keeper

В последно време големите вериги за бързо хранене, като KFC,Burger King, започнаха активно да развиват формата drive-thru, с помощта на който клиентите могат да направят своята поръчка и да я получат, без да излизат от автомобила си. Този формат на работа използва и откритият в началото на октомври в Анап пореден ресторант от веригата KFC в Русия /200-ният на брой/. Тази технология се прилага на база решението VDU* (video display unit) в системата за управление на ресторант  R-Keeper V7 от фирма UCS.  

С цел ускоряване обслужването на клиентите, желаещи да получат поръчките си, без да напускат автомобилите, в технологията drive-thru в R-Keeper е предвиден режим на работа „3 прозореца”. В първия прозорец водачът, с помощта на домофон, дава поръчката си на оператор, който я въвежда в системата. За по-голямо удобство на клиента е възможно инсталирането на монитор, който работи като втори екран на касовия терминал и в процеса на поръчване предава на клиента съдържанието и общата сума на поръчката, а също и текущите предложения на ресторанта. След като поръчката е оформена, клиентът преминава на втория прозорец, където се извършва плащането. До терминала на оператора поръчката се придвижва автоматично, като по този начин се повишава скоростта на обслужване. На третия прозорец се извършва издаване на поръчката. Тук е инсталиран главният монитор на VDU, на който се показва поръчката. Също така екрани на VDU са инсталирани на местата за приготвяне на ястия.

В системата е предвидена специална опция „паркинг”, позволяваща, при голямо натоварване, поръчката да се доставя на клиента на паркинга. За тази цел операторът въвежда номера на автомобила в поръчката и предлага на клиента да изчака приготвянето й в автомобила си, на паркинга на ресторанта.

* Решението VDU е предназначено за он-лайн визуализация на поръчките на местата, където те се приготвят. Това е съвременна замяна на сервиз-печата – въведените в поръчката ястия се показват на екран. Това е особено важно за заведенията за бързо хранене, чиято основна задача е максимално бързо изпълнение на поръчките.  

 

Назад

Фотогалерия
Софтуер за ресторант и хотел
поща

Ltd. 2004
Софтуер и хардуер за ресторанти и хотели
София, кв. Лозенец, ул. Якубица №13-15