UCS Представя

ГРИЖА ЗА БИЗНЕСА НА НАШИТЕ КЛИЕНТИ

Автоматизиране на хотели - професионална система "UCS - Shelter"

Flowers
  • Начало
  • Продукти
  • Новини
  • Добра практика
  • Видео
  • Поддръжка
  • Контакти



UCS - Shelter

Софтуер за хотели

Автоматизиране на хотели - професионална система "UCS - Shelter"


Софтуер за хотел - рецепция

 UCS - Shelter - това е нова разработка на UCS, принципно отличаваща се от другите програмни продукти на фирмата, тъй като тук са автоматизирани такива процеси като резервиране, настаняване, напускане, работа със сметките на гостите и т.н. Всички програми са свързани една с друга, следователно данните се трансферират автоматично. По такъв начин, инсталирайки в ресторантите и баровете на хотела системата UCS R-Keeper, складовата система UCS StoreHouse, системата за автоматизиране на хотела UCS Shelter, Вие ще осъществите комплексно и цялостно автоматизиране на хотела


 Кратко описание на възможностите на системата "UCS - Shelter".
 Системата решава следните мащабни задачи:

  • автоматизиране на отдел за резервиране и настаняване;
  • управление на вътрешните ресурси на хотела;
  • поддръжка на единна система за безкешови разплащания на гостите и клиентите;
  • автоматизиране на текущата дейност;
  • управление на база данни на гостите;
  • многофакторен анализ на дейността на хотела;
  • взаимодействие с другите системи.

 Системата UCS Shelter поддържа йерархически сметки (фолиа) с възможност за определяне на ограничения на транзакции и трансфери, с начисляване на суми както по фактическо оказване на услуги, така и автоматически, продажба на сложни пакети с възможност за многостепенно пресмятане на фактическата стойност, тарифи и тарифни договори, създаване на история на клиента и история на разплащанията с клиенти, открито, групово, специално резервиране, по тип номер или по номер. Информацията за ресторантските сметки, за извършените телефонни обаждания и гледането на телевизия автоматически попадат на сметката на клиента.
 Системата UCS Shelter се състои от модули и ядра, осигуряващи тяхната интеграция и разграничаването на потребителските пълномощия. Това решение позволява да изберете автоматизирани работни места с необходимата функционалност, да разширявате и заменяте функции без прекомпилиране на системата.


Такива работни места могат например да бъдат:

Shelter - Рецепция


  • Информация за предстоящи пристигания и заминавания;
  • Информация за наличността на места в хотела;
  • Информация за състоянието на сметките на гостите;
  • Въвеждане на данни за настаняванията на гостите (check-in, check-out);
  • Настаняване на гостите;
  • Текуща работа с клиента (въвеждане на информация за използвани услуги, преместване от стая в стая);
  • Резервация (индивидуална, групова и служебнa);
  • Информация за текущото състояние и броя резервации за бъдещ период;
  • Информация за броя и вида стаи, които ще се резервират, за часа на пристигане и заминаване на гостите;
  • Информация за депозити/авансови плащания/ за резервации;
  • Работа със сметки на гости;
  • Въвеждане на информация за извършените услуги и плащания по тях на сметките на гостите;
  • Отпечатване на сметки и фактуриране;
  • Създаване на главно фолио;
  • Информация за всички плащания и услуги;
  • Отпечатване на дневни отчети;
  • Достъп до архива на сметки;
  • Възможност за въвеждане на услуги за осигуряване на гостите, с издаване на застрахователна полица;
  • При инсталиране на системата в хотелски компании, които предлагат санаториални услуги, е възможно да се поддържа медицинска история на госта;
  • За чуждестранни гости има услуга за регистрация и паспортно-визов контрол;


Shelter - Отдел резервация


  • Резервация (индивидуална, групова, сервизна) по стая или тип стая, анулиране на резервация;
  • Отпечатване на потвърждения за резервации;
  • Информация за депозити за резервации;
  • Анализ на текуща и очаквана заетост;
  • Преглед на историята на гост;


Shelter - Счетоводство, работа със сметки на индивидуални гости и юридически лица


  • Разнасяне на безкешовите плащания по сметките на гостите/клиентите;
  • Анализ на разплащанията с компании и туроператори;
  • Представяне на сметка за плащане;
  • Получаване на отчети за финансовата дейност на хотела;
  • Достъп до архива сметки;


Shelter - Офис на домакина на хотела (housekeeping)


  • Управление на обслужването в хотела;
  • Контрол на състоянието на фонда стаи;
  • Информация за санитарното състояние на стаите;
  • Автоматизация на управлението на персонала - служба камериерки;
  • Организация на бюрото за намерени вещи;
  • Получаване на отчети за работата на сервизните отдели;
  • Водене на справочник на стаите и индивидуалните характеристики на стаите;
  • Анализ на текущото състояние на стаите;
  • Управление статуса на стаята (чиста, за почистване, неизправна, блокирана)
  • Други забележки (смяна на кърпи, бельо, халати, необходим тип на почистване или ремонт и др.).


Shelter - Офис на IT мениджъра


  • Управление на интерфейса със системата R-Keeper;
  • Управление на интерфейса с телефонна централа;
  • Информация за проведените разговори и тяхната стойност, за разрешаване/забраняване на определен клас на телефонен достъп в стаята (ниобходимо е да се поддържа от модела на телефонната централа);
  • Управление на интерфейса на кабелната телевизия;
  • Информация за гледане на платена телевизия;
  • Настройка на телефонна централа с попределен капацитет за всяка стая;
  • поддръжка на архив на всички проведени телефонни разговори;
  • настройка на ценовите листи за различните външни линии;
  • управление на телефонна централа: включване на телефонната линия при пристигане на госта и изключване при напускане;
  • подготовка на отчетно-финансови документи за счетоводството.


Shelter - Офис на финансовия мениджър


  • Водене на справочници на предоставяните услуги;
  • Определяне на пакети услуги;
  • Пределяне на тип, стойност и индивидуални особености на стаите;
  • Определяне на тарифи и възможност за тяхното прикрепяне към времеви периоди;
  • Определяне на тип и категории гости;
  • Получаване на текущи отчети, в това число: оборотно-салдов баланс; оборотно-салдов баланс по фолио; обороти по операции; книга за регистрация на сметка-фолио с разшифровка; обороти по операция с разшифровка; списък с транзакции за произволен период; заетост на фонда стаи за определен период; отчет по групи (организации); отчет по тарифи;
  • Промяна на цените за дадени хотелски услуги;
  • Управление на пакети услуги и тарифите им;
  • Управление на справочника на тип стаи;
  • Получаване на всички видове отчети и т.н..


Shelter - Каса


  • Разплащане с гостите за предоставените услуги по време на престоя;
  • Изчерпателно пресмятане на услугите, предоставени на госта за целия период на престоя;
  • Разплащане с гостите за допълнителните услуги;
  • Приемане на плащане за услуги, предоставяни от хотела не само на гостите, но и на странични лица;
  • Връщане на пари;
  • Всички разплащания с гостите се осъществяват с издаването на фискален документ.


Оборудване


  • Електронни брави;
    • Adel Locks
    • Bonwin
    • Cisa
    • Inhova
    • Kaba
    • Onity
    • Orbita
    • Salto
    • Tesa
    • Timelox
    • VingCard (Norweq)
    • IronLogic
    • iLocks
    • YGS
  • Телефонни централи;
  • Фискални регистратори;


Shelter - Онлайн резервация


Shelter - Онлайн резервация - Позволява да се резервират стаи от сайта на хотела за настаняване



UCS Balkan / 06-08-2018
Проект BG16RFOP002-2.089-1083-С01 на обща стойност 50 000 лв., от които 50 000 лв. европейско и 0 лв. национално съфинансиране, с начална дата 01.12.2021 и крайна дата 01.03.2022 г., е финансиран от Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

Copyright © 2018 UCS BALKAN. All rights Reserved | Софтуер и хардуер за ресторанти и хотели
София, кв. Лозенец, ул. Якубица №13-15, тел. 0700 8 90 80