Flowers
  • Начало
  • Продукти
  • Новини
  • Добра практика
  • Видео
  • Поддръжка
  • Контакти





19-02-2016

Системите Shelter и R-Keeper – внедрени в комплекса «Искра»!

Фирма UCS приключи проекта си по автоматизиране на системата за управление в комплекса «Искра», разположен в Подмосковието.


Системите Shelter и R-Keeper в комплекса «Искра»

Комфортният комплекс е разположен недалеч от живописния Звенигород. В летния период на хотелски начала работи детският лагер «Искра», а през останалото време комплексът отваря врати за всички желаещи.


Системите Shelter и R-Keeper в комплекса «Искра»

Хотелът разполага със 134 комфортни стаи от различни категории. На корпоративните си клиенти предлага голяма конферентна зала и 6 учебни аудитории. Комплексът разполага с ресторант с вместимост за 200 клиенти, банкетна зала и барбекю-беседка, както и с басейн, СПА-услуги.


Системите Shelter и R-Keeper в комплекса «Искра»

За ефективното управление на всички подразделения на комплекса, специалистите на фирма UCS извършиха комплексна автоматизация, като внедриха най-съвременните софтуерни продукти: Shelter v.2 за хотелската част, R-Keeper v.7 за ресторанта, StoreHouse v.4 за отчет на склада.

С помощта на вградения в системата Shelter софтуерен модул «Мениджър мероприятия» лесно се планират различни мероприятия в рамките на груповите и VIP-посещения и се получават отчети за различните служби на хотела; управляват се ресурсите на хотела — резервация на конферентната и банкетната зали, басейна, СПА-услугите; формира се меню за организирани мероприятия с директен достъп до менюто в R-Keeper, като при запазването на мероприятие в програмата Shelter автоматично се създава поръчка в системата R-Keeper и служителите в ресторанта в режим онлайн виждат какви мероприятия са планирани за в бъдеще, могат да анализират запасите в склада и предварително да планират закупуването на продукти.

С помощта на софтуерния модул «Камериерки», автоматизиращ работата на службата HouseKeeping, удобно се координира работата на камериерките: формира се графикът на работа, назначават се задания, управляват се статутите на стаите «почистена/непочистена», контролират се остатъците на мини-баровете в стаите и автоматично се внася информация за изразходваните продукти на фолиото на госта.

Внедряването на съвременните системи за автоматизация от фирма UCS позволява да се организира единно управление на всички подразделения на хотелския комплекса и да се обезпечи високо ниво на обслужване на всички клиенти.

Проект BG16RFOP002-2.089-1083-С01 на обща стойност 50 000 лв., от които 50 000 лв. европейско и 0 лв. национално съфинансиране, с начална дата 01.12.2021 и крайна дата 01.03.2022 г., е финансиран от Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

Copyright © 2018 UCS BALKAN. All rights Reserved | Софтуер и хардуер за ресторанти и хотели
София, кв. Лозенец, ул. Якубица №13-15, тел. 0700 8 90 80