На 1 ноември 2017 година в Санкт Петербург на територията на Балтийско море, близо до гарата е открит най-големият железопътен музей. Събитието бе насрочено за 180-годишнината от заминаването на първия влак в Русия. Дългогодишната история на железопътните линии и хората, които ги създават, се показва в 100 единици подвижен състав, 28 000 експоната на музейния фонд, 38 интерактивни и мултимедийни инсталации.
![](img/muzeinajelezopatnagara1.jpg)
![](img/muzeinajelezopatnagara2.jpg)
Всяка година повече от 300 хиляди посетители идват тук, за да разгледат цялата територия на музея, който се намира на 57 хиляди квадратни метра. С изключение на самата експозиция, всеки който желае може да влезе в станционния бюфет на гарата, в магазина за сувенири, които бяха автоматизирани от специалисти на ЮСИЕС Санкт Петербург на базата на програмата R_keeper_7.
![](img/muzeinajelezopatnagara3.jpg)
![](img/muzeinajelezopatnagara4.jpg)
Бюфетът се отличава с дизайн в стил на железопътна гара и всеки посетител се оказва в атмосферата на Санкт Петербург в края на 19 и началото на 20-ти век, заобиколен от стари вагони на източния експрес, газови фенери и дървени пейки. Бюфетът предлага на своите гости почивка от пътуването чрез експозицията на музея, като вкусни напитки, закуски и десерти.
Програмата R_keeper_7 помага за организиране работата на бюфета. Позволява бързо приемане на поръчки, плащане на сметки, избягватене на закъснения. По този начин се подобри нивото на обслужване.
![](img/muzeinajelezopatnagara5.jpg)
![](img/muzeinajelezopatnagara6.jpg)
Системата Store House спомага за счетоводното обслужване на склада, за автоматизиране на работното място на служителя, който приема и освобождава стоките в склада, за заведения за обществено хранене. Монтиран е модулът „Производствен оператор”, който помага да се маркират готовите ястия и полуготовите продукти в производството. За да се следи работата на компанията е инсталиран модул за web-мониторинг, с който можете да преглеждате отчетите в реално време на всяко устройство с достъп до Интернет.
Модулността на системата R_keeper позволява решаването на почти всяка бизнес задача: води пълен отчет в заведението, наблюдава дейността на всички области на бюфета, предоставя индивидуален подход към всеки гост, навременно предоставя най-необходимите отчети и много други.
![](img/muzeinajelezopatnagara7.jpg)
![](img/muzeinajelezopatnagara8.jpg)
По този начин, с помощта на инсталираната програма R_keeper_7 от представителите на ЮСИЕС Санкт Петербург работата на заведението се подобри и ускори обслужването на гостите. Организира се управлението на служителите по време на касови операции.