Flowers
  • Начало
  • Продукти
  • Новини
  • Добра практика
  • Видео
  • Поддръжка
  • Контакти





18-04-2018


„Абонамент” помага при провеждане на важни бизнес срещи


   Автоматизираха уникален проект благодарение на специалистите от фирма UCS. Проекта Meeting Point позволява да се обединят бизнесмени и бизнес партньори за удобно провеждане на срещи и преговори. Проекта включва два офиса, единият от които е автоматизиран от програмата „Абонамент”.



   Правилно избраното място за важни бизнес срещи – е ключът към успеха. Сега е обичайно да назначаваме такива срещи и фирмени събития на място, оборудвано с най-новите технологии, където всички могат бързо да достигнат и паркират колите си.



   Тази тенденция формира основата за идеята за Meeting Point - първокласно бизнес пространство в центъра на Москва. „Всички бизнесмени в своята практика са се сблъсквали с такъв важен въпрос, къде да изберат място за важна среща. Аз не съм изключение. Идеалното би било да се намери място, което съчетава обслужване на офиса, ресторанта и фоайето на хотела, домашен уют, като същевременно осигурява конфиденциалност, желателно да е в центъра, както и да няма проблеми с паркиране на автомобилите, мислих си аз. От личен опит, в развитието на новите тенденции в строителството на офис сгради ме подтикна за създаването на проекта Meeting Point”, - обяснява управителния партньор на проекта, Татяна Шараева.



   Meeting Point е помещение с офиси, заседателни зали, конферентни зали, бизнес фоайе, безплатно кафе. В интериора преобладават топли цветове, модерни тенденции, оформено офис пространство и домашен уют. В цената на наема на офиса са включени: използване на заседателна зала, бизнес фоайе с кафе-бар, секретарски услуги, IT специалист, комунални услуги, санитарен възел, високоскоростен интернет, телефон. Компетентния персонал ще ви окаже съдействие в организирането на всякакви събития и ще ви помогне да подготвите всичко.

  За да се поддържа високо ниво на предоставената услуга и оптимизиране на работния процес за персонала, специалистите на UCS инсталираха програмата – „Абонамент”. С помощта на инсталираната програма се осъществява поддържане на клиентска база данни, продажба на услуги, резервации на помещения, както и се прави анализ на работата на двата офиса на проекта Meeting Point в една и съща база данни на програма „Абонамент”.



    С помощта на системата „Абонамент” можете да създавате финансови отчети, както и извършване на анализи за всички бизнес сегменти. Успешното автоматизиране на такива уникални бизнес проекти води до значително подобрение на софтуерните продукти, което позволява разширяване на пазара на съвременната автоматизация.

Проект BG16RFOP002-2.089-1083-С01 на обща стойност 50 000 лв., от които 50 000 лв. европейско и 0 лв. национално съфинансиране, с начална дата 01.12.2021 и крайна дата 01.03.2022 г., е финансиран от Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

Copyright © 2018 UCS BALKAN. All rights Reserved | Софтуер и хардуер за ресторанти и хотели
София, кв. Лозенец, ул. Якубица №13-15, тел. 0700 8 90 80