Flowers
  • Начало
  • Продукти
  • Новини
  • Добра практика
  • Видео
  • Поддръжка
  • Контакти





10-07-2018


Високо ниво на обслужване в сърцето на Тбилиси: R_keeper_7 в ресторанта на петзвездния хотел


 Представители на UCS в Грузия – фирма UCS Georgia, направиха подмяна на системата за автоматизация и инсталираха програмата R_keeper_7, която подобри работа на ресторанта.



   В сърцето на Тбилиси, петзвездният хотел The Biltmor Tbilisi се намира на булевард Руставели №29 в непосредствена близост до който са и всички исторически забележителности на града. Гостите на хотела могат да отбележат удобното местоположение, транспортната достъпност, както и красивата гледка от стаите към центъра на града. Тук всяка улица има своя собствена история, заведения, винарни и хотели на високо ниво. Втората сграда на хотела е бившият Институт по марксизъм-ленинизъм (IMEL) и Правителството на Грузия. Историческата сграда в центъра на града е построена през 30-те години на миналия век. Сега има хотелски амфитеатър, зали за срещи и ресторант. Двете сгради на хотела са свързани със стъклен мост, символизиращ крехката и ценна връзка между модерният и историческият Тбилиси.



  В ресторанта на хотела The Biltmor Tbilisi има европейска и азиатска кухня, която предлага богата гама от храни и напитки, а внимателният персонал ще се погрижи за комфортния престой на гостите.



   За да поддържа услугата на високо ниво, да увеличи скоростта и качеството на услугите, както и да увеличат продажбите, представителите на Грузия – фирма UCS Грузия направиха замяна и инсталираха модерна, професионална система за управление на ресторанта - R_keeper_7 и въведоха четири касови станции. По-рано тук беше инсталирана програма, която не отговаряше на очакванията на собствениците, а отчета не се извършваше правилно и ефективно, така че ръководството реши да замени автоматизираната система.

  Сега програмата StoreHouse с допълнителни работни станции за персонал, която се интегрира с R_keeper_7, помага за запазването на записите в инвентара. Софтуерния модул извършва инвентаризация, анализира търсенето на ястия, позволява пълно автоматизиране на процеса на управление на производството. Освен това, системата ви позволява да наблюдавате и оптимизирате работата на заведенията, да избегнете ситуация с кражбата на продуктите. 



   В допълнение към автоматизацията на ресторанта в хотела, представителите обучиха всички служители да работят със софтуерни решения на UCS, така че работата на заведението да носи високи приходи и да радва гостите на ресторанта и посетителите на хотела.

Проект BG16RFOP002-2.089-1083-С01 на обща стойност 50 000 лв., от които 50 000 лв. европейско и 0 лв. национално съфинансиране, с начална дата 01.12.2021 и крайна дата 01.03.2022 г., е финансиран от Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

Copyright © 2018 UCS BALKAN. All rights Reserved | Софтуер и хардуер за ресторанти и хотели
София, кв. Лозенец, ул. Якубица №13-15, тел. 0700 8 90 80