Flowers
  • Начало
  • Продукти
  • Новини
  • Добра практика
  • Видео
  • Поддръжка
  • Контакти





11-04-2019


Комплексна автоматизация на софтуерни решения на UCS в хотелски комплекс VERSAL


  Благодарение на работата на представителите от UCS, „ДатаКрат-Е”, инсталираха софтуерните продукти R_keeper, Shelter v.2 и „Абонамент” в новия хотелски комплекс VERSAL, който се намира в град Курган.

  Уникалното местоположение в центъра на града с развита инфраструктура и множество конферентни и охранителни услуги, правят хотел VERSAL привлекателен за посетители, както за туристи, така и за бизнес мероприятия. Хотелският комплекс разполага с ресторант, фитнес клуб и всички стаи са оборудвани с най-съвременни технологии, осигуряващи на гостите комфортен престой.



 За ефективно управление и контрол на бизнес процесите представителите на UCS инсталираха софтуерен продукт - Shelter. Той автоматизира цялата текуща работа с гостите на хотела: резервиране на стаи, предоставяне на информация за наличността, регистрацията на гостите, настаняването им в хотелската стая, работа със сметки и изготвяне на данни за счетоводство. Също така, администрацията на хотела е винаги на разположение за информация на заетостта на хотела, включително прогнози, анализ на данни за няколко години и статистика за гостите.



  За да се поддържа високо ниво на обслужване и ефективна работа на хотелския комплекс, решиха да въведат интегрирано инфраструктурно решение, съчетаващо системата за автоматизация на ресторантите R_keeper, интегрирана със системата за автоматизация на хотели Shelter и системата за управление на увеселителните и спортни обекти – „Абонамент”.



  В ресторанта на хотела VERSAL, можете да опитате ястия от европейската и азербайджанската кухня (ястия на дървени въглища), разнообразно меню от напитки и закуски. Като система за управление на ресторанта на хотела, „ДатаКрат-Е”, инсталираха програмата R_keeper, която следи работата на персонала, подобрява скоростта и качеството на обслужване на гостите, а също така позволява всички оперативни счетоводни отчети. С помощта на монтирани монитори за готвачи - KDS, които всъщност са заместител на сервизния печат, при въвеждане на поръчка на станцията, цялата информация автоматично се показва на монитора и се вижда от всички служители. Това решение позволява не само да се подготви поръчката по-бързо, но и благодарение на отчетите в системата R_keeper да регулира времето за приготвяне на ястия.



  Воденето на складовия отчет помага програмата StoreHouse_5, която има интеграция с R_keeper. С помощта на софтуерен модул се извършва провеждане на инвентаризация, анализира търсенето на ястия, което позволява пълно автоматизиране на процеса на управление на производството.

  Освен това представителите на UCS „ДатаКрат-Е” проведоха пълно обучение на персонала за установените софтуерни решения. Успешното внедряване на големи комплекси за гости води до значително подобрение на софтуерните продукти, което, разбира се, допринася за разширяването на пазара на съвременната автоматизация.

Проект BG16RFOP002-2.089-1083-С01 на обща стойност 50 000 лв., от които 50 000 лв. европейско и 0 лв. национално съфинансиране, с начална дата 01.12.2021 и крайна дата 01.03.2022 г., е финансиран от Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

Copyright © 2018 UCS BALKAN. All rights Reserved | Софтуер и хардуер за ресторанти и хотели
София, кв. Лозенец, ул. Якубица №13-15, тел. 0700 8 90 80