UCS Bulgaria КЛЮЧОВО РЕШЕНИЕ ЗА ВАШИЯ БИЗНЕС
ЗА КОМПАНИЯТА СЕРВИЗ И ПОДДРЪЖКА НАШИТЕ КЛИЕНТИ НАШИТЕ КООРДИНАТИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ОБОРУДВАНЕ
Софтуер за управление на хотел Софтуер за управление на ресторант Софтуер за управление на кинотеатри Софтуер за доставка на готова продукция Софтуер за управление на склад видео-презентации на програмни продукти


РЕСТОРАНТ

Автоматизация на ресторанти и кафенета

Програма на R-KEEPER е златен стандарт за автоматизация на всяко предприятие от ресторантьорския бизнес, като се започне от първокласен ресторант, модерен бар и завършва с местни кафенета.

Спецификата на дейността на предприятието (кафе или бар) се задават в настройките на програмата, както и по време на инсталацията.

Голяма част от ресторантите на РУСИЯ (както в Москва, така и в други региони и страни) се използва програма R-KEEPER 6-та или 7-ма версия за автоматизиране.

В ресторантите с пълна гама от услуги, конфигурацията на системата R-Keeper зависи от размера на предприятието и индивидуалните характеристики. В залата могат да бъдат инсталирани няколко касови станции, сервитьорски и бар терминали. Терминали на сервитьора могат да бъдат както стационарни, така и мобилни. В кухнята са монтирани сервиз-принтери за печат на поръчки, а също така може да бъдат инсталирани KDS-и за готвачите с информация за поръчките, което улеснява работата на персонала в кухнята.

След като въведете и запазите поръчката в сервитьорския терминал, на отдалечен принтер, инсталиран в производството, се отпечатва сервизна бележка, която съдържа информация за поръчката. След запазването е възможно да се направи допълнителна поръчка. Информация за състоянието на сметката може да прегледате и отпечатате под формата на предварителна сметка по всяко време. Окончателно плащане, т.е. печатане на фискален бон, се извършва на касовия терминал/станция. Ако гост се намира в бара и поръчката е приета от бармана, то тогава барманът може да формира и плати поръчката в касовия терминал/станция на бара, т.е. без участието на касиер.

За оптимизиране на работата на персонала в салона за гости масите могат да бъдат оборудвани с бутони за повикване на сервитьори, или да се изпращат съобщения на сервитьорите.

Като меню може да се използва електронно меню на таблетни устройства с възможност за самостоятелно поръчка на ястия и напитки от госта.

За редовни клиенти на ресторанта може да действа програма за лоялност с предоставяне на гостите на отстъпки и начисляване на бонуси на персонална карта /membership card/.

В края на работния ден на касата се отпечатват финалните отчети и се осъществява процедура за затваряне на касов ден.

Контрол на ресторанта от собственика/ци или управителя може да се извършва дистанционно в реално време с помощта на модул за УЕБ мониторинг.

Повече за възможностите на системата R-Keeper.

Назад


Фотогалерия
Софтуер за ресторант и хотел
поща

Ltd. 2004
Софтуер и хардуер за ресторанти и хотели
София, кв. Лозенец, ул. Якубица №13-15