UCS Bulgaria КЛЮЧОВО РЕШЕНИЕ ЗА ВАШИЯ БИЗНЕС
ЗА КОМПАНИЯТА СЕРВИЗ И ПОДДРЪЖКА НАШИТЕ КЛИЕНТИ НАШИТЕ КООРДИНАТИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ОБОРУДВАНЕ
Софтуер за управление на хотел Софтуер за управление на ресторант Софтуер за управление на кинотеатри Софтуер за доставка на готова продукция Софтуер за управление на склад видео-презентации на програмни продукти


SPA център

Автоматизация на SPA център

 



 

Пълната автоматизация на СПА центъра се осигурява чрез програмата Абонамент.

 

 

Характеристики на програмата Абонамент за автоматизация на SPA-салона:

  1. Ограничаване на правата за достъп на различни потребители до определени функции на програмата чрез създаване на роли. (Тъй като касиерът няма да има достъп до функциите на мениджъра, функциите на специалист не са на разположение на счетоводителя и т.н.)
  2. Възможност за процедури за резервация за определена дата, час. Графично показване на резервация.
  3. Регистрация на госта в програмата и съхранение на информация за него. Персонализируем прозорец/и за съхранение за допълнителна информация
  4. Контролиране на размера на средствата/парите в баланса. Уведомяване за дългове и изтичане на абонамент на клиента.
  5. Кредитни и депозитни схеми за работа с госта. Гъвкава, адаптивна система за отстъпки.
  6. Програматор на задачите: график на специалистите, график на процедурите.
  7. Бързо търсене на отделна процедура за специалист, време, дата, ресурс, клиент.
  8. Подходяща система от филтри. Търсене на клиента по фамилия, телефонен номер, дата на раждане, имейл, лична карта/паспорт и др.
  9. Определяне на процента на специалистите. Начисляване на лихви от извършените дейности на специалисти. Контрол на платените средства.
  10. Гъвкава система за настройка на тарифите (в зависимост от деня на седмицата, часа от денонощието, продължителността на сесията, категорията на клиента) Тарифирането може да бъде почасово, на минута и т.н.
  11. Задаване на всякаква тарифа, въз основа на изискванията на клиента.
  12. Гъвкава настройка на наемните цени.
  13. Продажба на абонамент за гост, както за дългосрочен план, така и за еднократно посещение.
  14. Възможност за предпродажба на абонамента и замразяване на абонамента за определен период.
  15. Възможност за създаване на график на посещенията за госта, като се вземат предвид неговите желания.
  16. Съдаване на статистика за продаваните билети и отчитане на посещенията на посетителите.
  17. Автоматично ежедневно съхранение на базата данни
  18. Комуникация с външни програми (ресторант, хотел, склад и др.)
  19. Възможност за наблюдение на използването на ресурсите
  20. Поддръжка на различни съоръжения, включително:
    • четци за магнитни карти
    • четци за баркодове
    • четци за безконтактни карти
    • брави и турникети
    • уеб камера за въвеждане на изображение
    • CCM (касови апарати/фискални регистратори/принтери)
  21. Контрол на броя на заетите шкафове. Възможност за резервиране.
  22. Възможност за използване на биометрична идентификация както за достъп до системата, така и като алтернатива на традиционните клубни карти
  23. Изграждане на единна информационна система за мрежа от клубове
  24. Контрол върху здравословното състояние на клиента преди влизане, създаване и поддръжка на медицинска карта на госта
  25. Разработена система от отчети, удобна за средни мениджъри и висше ръководство, удобни за анализ на статистическите данни на обекта
  26. Комуникация със счетоводен софтуер 1С
  27. Функции на електронна поща и SMS поща
  28. Възможност за използване на системата "електронни портфейли" на територията на комплекса
  29. Възможност за продажба на допълнителни стоки и начисляване на допълнителни услуги към фолиото на клиента
  30. Налична е системна възможност за бързо влизане/излизане, която не изисква регистрационна карта за всеки гост

Назад


Фотогалерия
Софтуер за ресторант и хотел
поща

Ltd. 2004
Софтуер и хардуер за ресторанти и хотели
София, кв. Лозенец, ул. Якубица №13-15