UCS Balkan представя системата за контрол на наливането и дозирането на спиртни напитки на бара "Смарт Гейзер".
Проблемът на бара, свързан с «недоливането», съществува от момента на създаването на стойката на бара.
Липсата на контрол върху работата на бармана води до там, че «недоливането» се възприема като нещо съвсем нормално. Според статистиката загубите представляват 18,5% за цялата индустрия. В клубовете и ресторантите с «контактна» стойка на бара тези цифри са още по-големи. С развитието на технологиите обаче се появи възможност това положение да се коригира.
Системата «Смарт Гейзер» е един истински опит да упражните контрол върху работата на бармана и да минимизирате загубите, които се дължат на «недоливането», и по такъв начин да получите максимален приход от всяка бутилка. Системата не изисква никакви промени в работата на бармана и Ви позволява да контролирате напълно наливането на напитки на бара.
Системата включва набор от лиеци, които позволяват да се контролира всяко наливане от бутилката, система за видео наблюдение за визуално потвърждение на всяко пълнене и оценка на работата на бармана по време на работа с клиента. Лиекът поддържа функция за дозиране (до 4 програмируеми дози или «свободно наливане»). Системата е интегрирана с POS системите, което позволява сравняване на данните с продажбите и идентифициране на евентуална кражба.
От бармана единствено се изисква да спазва само две условия: да сваля лиека когато бутилката е празна и веднага да го поставя на нова пълна бутилка със същото съдържание. |
Една от основните задачи на системата е да накара бармана да изпълни своята основна цел – ДА ПРОДАВА, като използва уменията си ловко и бързо да приготвя коктейли и напитки, да общува с клиента. Това се преподава във всяко училище за бармани. Има заведения, които се посещават заради бармана, защото там клиентите получават положителни емоции, приятна почивка и оставят големи бакшиши. Компания «UCS Balkan» предлага не само системата, но и поддръжката й. Обслужването включва контрол върху работата на системата, преглед на всяко наливане, изграждане на крайни сравнителни отчети, препоръки за подобрения на обслужването на гостите. Всичко това се прави отдалечено чрез Интернет. Това позволява напълно да се елиминира "човешкият фактор" - възможността за споразумения.
|