Flowers
  • Начало
  • Продукти
  • Новини
  • Добра практика
  • Видео
  • Поддръжка
  • Контакти



Shelter - Рецепция

Shelter - Отдел Рецепция

UCS Shelter - Автоматизация на хотел


Отдел Рецепция има следните задачи:
  • Информация за предстоящи пристигания и заминавания;
  • Информация за наличността на места в хотела;
  • Информация за състоянието на сметките на гостите;
  • Въвеждане на данни за настаняванията на гостите (check-in, check-out);
  • Настаняване на гостите;
  • Текуща работа с клиента (въвеждане на информация за използвани услуги, преместване от стая в стая);
  • Резервация (индивидуална, групова и служебнa);
  • Информация за текущото състояние и броя резервации за бъдещ период;
  • Информация за броя и вида стаи, които ще се резервират, за часа на пристигане и заминаване на гостите;
  • Информация за депозити/авансови плащания/ за резервации;
  • Работа със сметки на гости;
  • Въвеждане на информация за извършените услуги и плащания по тях на сметките на гостите;
  • Отпечатване на сметки и фактуриране;
  • Създаване на главно фолио;
  • Информация за всички плащания и услуги;
  • Отпечатване на дневни отчети;
  • Достъп до архива на сметки;
  • Възможност за въвеждане на услуги за осигуряване на гостите, с издаване на застрахователна полица;
  • При инсталиране на системата в хотелски компании, които предлагат санаториални услуги, е възможно да се поддържа медицинска история на госта;
  • За чуждестранни гости има услуга за регистрация и паспортно-визов контрол;

UCS Balkan / 22-01-2012
Проект BG16RFOP002-2.089-1083-С01 на обща стойност 50 000 лв., от които 50 000 лв. европейско и 0 лв. национално съфинансиране, с начална дата 01.12.2021 и крайна дата 01.03.2022 г., е финансиран от Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

Copyright © 2018 UCS BALKAN. All rights Reserved | Софтуер и хардуер за ресторанти и хотели
София, кв. Лозенец, ул. Якубица №13-15, тел. 0700 8 90 80