Flowers
  • Начало
  • Продукти
  • Новини
  • Добра практика
  • Видео
  • Поддръжка
  • Контакти



Shelter - Офис на финансовия мениджър

Shelter - Офис на финансовия мениджър

UCS Shelter - Автоматизация на хотел: Отдел Rезервация


Shelter - Офис на финансовия мениджър има следните задачи:
  • Водене на справочници на предоставяните услуги;
  • Определяне на пакети услуги;
  • Пределяне на тип, стойност и индивидуални особености на стаите;
  • Определяне на тарифи и възможност за тяхното прикрепяне към времеви периоди;
  • Определяне на тип и категории гости;
  • Получаване на текущи отчети, в това число: оборотно-салдов баланс; оборотно-салдов баланс по фолио; обороти по операции; книга за регистрация на сметка-фолио с разшифровка; обороти по операция с разшифровка; списък с транзакции за произволен период; заетост на фонда стаи за определен период; отчет по групи (организации); отчет по тарифи;
  • Промяна на цените за дадени хотелски услуги;
  • Управление на пакети услуги и тарифите им;
  • Управление на справочника на тип стаи;
  • Получаване на всички видове отчети и т.н..

UCS Balkan / 06-02-2012
Проект BG16RFOP002-2.089-1083-С01 на обща стойност 50 000 лв., от които 50 000 лв. европейско и 0 лв. национално съфинансиране, с начална дата 01.12.2021 и крайна дата 01.03.2022 г., е финансиран от Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

Copyright © 2018 UCS BALKAN. All rights Reserved | Софтуер и хардуер за ресторанти и хотели
София, кв. Лозенец, ул. Якубица №13-15, тел. 0700 8 90 80